Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under december 2010

Av marlene - 3 december 2010 20:30

Shit! Haha, jag vaknade typ precis efter några timmars sömn. Sjukt skönt var det iaf att få sova lite eftersom jag ändå var så trött. Fattar inte hur jag orkade ens gå till skolan idag. Dom flesta från klassen stannade hemma, men jag och Andreas drog iaf till skolan  
 

Nu ligger jag och kollar på idol.. bara tre kvar ju! Jay eller Olle ska vinna, så ere bara! Helst Jay 

Av marlene - 3 december 2010 16:03

Hade inte orken att blogga igår kväll när jag kom hem, så får bli nu istället  hade iaf jäääätte kul på kryssningen med alla underbara vänner! Träffade även på andra som man inte träffat på länge, det var oxå kul! Vi festade hela natten såklart, men kmr inte ihåg va som hände i slutet.. drack nog lite för mkt :| Mange Schmidt va där, men han va inte alls så bra som jag trodde han skulle vara, vilket var lite tråkigt. Alla va ju så taggade på honom. Iaf.. så tappade jag bort dom som jag åkte med, så virrade runt själv. Men hittade tillslut Beck och några så jag hängde med dom. Kom till hytten igen fem på morgonen (om inte senare) och deckade direkt. På morgonen vaknade jag av att Andreas ligger brevid mig.. haha? Han ville tydligen inte sova ensam i sin hytt, för Jonas och Sara var inte där inne, så han sov inne hos oss istället.


Dom fortsatte att dricka dagen efter, fattar inte hur dom pallar.. Jonas va hur full som helst och såg skit rolig ut. Han köpte mat för över 800 spänn.. alltså hur lyckas man med det? Haha, knaaaz! Aja, bilder får komma i ngt annat inlägg för kände att det blev ett "långt" inlägg nu


Av marlene - 1 december 2010 09:04

Här är två bilder utav 500 (haha!) som vi tog igår  



Av marlene - 1 december 2010 08:58

Whoooop whoop! Hinner tydligen skriva ett litet inlägg innan jag drar iväg till skolan  Fridas mami skjutsar oss så vi åker inte förrän om en halvtimme typ. Naaaaaajs! Är sjukt taggad inför både kryssning och så ska det låta. Ska bara packa sminket sen är jag ready to go! Vill även passa på att säga grattis till min barndomsvän Felan, äntligen är du 18! Du som längtat så mkt  tråkigt bara att jag inte  kunde hänga med er ut ikväll, men ni får ha det super kul och så kör vi all in på lördag!!


Felan och hennes bror   

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards