Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under december 2010

Av marlene - 27 december 2010 21:00

Fortfarande sjuk, därför jag inte skrivit ngt här. Finns ju lixom inget att skriva om..


Idag har jag bara legat och kollat på harper's island, såg alla avsnitt. Det är verkligen en grym serie! Håller på att ladda ner entourage oxå, men den är skit seg, så nu blir det att kolla på en film som heter spread istället. PUSS!

Av marlene - 26 december 2010 14:55

Igår var vi hos min mormor och firade jul. Käkade god italiensk mat. Mums! Kom hem vid tio och då sjöng jag och min syster singstar ett tag innan vi gick och la oss.
 

Är fortfarande lite sjuk. Är jätte förkyld och har fått ont i halsen nu oxå.. kul att vara sjuk när man har lov lixom :| vill inte heller gå ut i det iskalla vädret för att riskera att bli mer sjuk än vad jag redan är.. aja för sysselsätta mig med att ha film maraton typ. Eller ska nog ladda ner entorauge.. höhö   puuss

Av marlene - 25 december 2010 14:42

Då var julafton över för i år! Aja, fick iaf jätte fina julklappar, så det var en underbar jul!  


Vi firade här hemma det här året med familjen bara, + min pappas bror och hans flickvän. Sen lite senare kom även Ellen, Oscar och Stefanie hit. Men dom stannade bara ett tag.

Snart ska jag börja fixa mig, eller nja om typ ngn timme. Vi ska över till min mormor klockan fem och fira med mammas släkt. Så skriver väl när jag kmr hem om jag inte drar ut eller ngt. Ciao! Puuuuss

Av marlene - 24 december 2010 12:15

Okej, det här är det sista "dag" inlägget eller vad man nu ska kalla det.


Det jag vill göra efter skolan är att studera utomlands. Skulle verkligen vilja åka till USA och studera vidare där, eller jobba som au pair kanske. Men jag vill iaf bort från Sverige.

En dröm jag haft enda sen jag var liten, är och kmr alltid vara, att bli ngt inom musikbranschen. Jag har alltid velat hålla på med musik. Men det kmr väl förbli en dröm. Så efter jag pluggat i USA (om det nu blir så), då vill jag nog hålla på med film, eller ja alltså redigera och sånt.. så som vi gör i media.
 

Det är typ det jag helst vill göra än så länge ;p

Av marlene - 24 december 2010 08:07

Nu är jag vaken och är förvånatsvärt pigg (?) men somnade rätt så tidigt igår. Mår så mkt bättre idag! Har knappt ngn feber alls, så det är skönt! Håller på att lägga in lite julmusik i spotify puss


GOD JUL!

Av marlene - 23 december 2010 22:38

Har bara legat och kollat film eller sovit. Finns inte så mkt mer man kan göra när man är sjuk.. asso fuuuck! Varför ska jag alltid bli sjuk?  


Nu ska jag kolla på valentines day och sen ska jag väl sova. Får se om jag kmr skriva ngt imorgon natti natti
 

    

Av marlene - 23 december 2010 13:06

Nu ska jag ta och kolla film. Blir att se easy A  

Tre söta bilder från när jag och Frida fotade hennes systrar  
 



Av marlene - 23 december 2010 12:54

Jag saknar att ha pojkvän. Tycker att det är så mysigt och underbart att ha någon vid sin sida hela tiden. Men det kan även vara skönt att vara singel. För ibland kan det kännas som det är för mkt och man bara vill vara fri, ja då är det skönt att vara singel. Men annars.. på kvällarna när man ligger ensam i sängen, då vill man bara ha en kille brevid sig som håller om en.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards